حس خوب - حس خوب منو تو ...

حس خوب خودمون رو به همه بگیم تا همه هم بدونن شاید حس خوب ما رویایی برای دیگران باشد

حس خوب 8

  • ۱۹:۵۲

خب امروز حس خودم و بگم :

چند روزیه کلا تو فکر خودمم

خیلی وقت بود به خودم بها نداده بودم

بعضی وقتا ادم همه ی اطرافیش و ترجیح میده به خودش

اما چرا هیچ وقت خودمون مهم نیستیم؟

 دلم برای خود خودم تنگ شده...

آهای خود خودم :)

میدونم تنهایی اما بدون صاحبت حس خوبی بهت داره :)

✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
حس خوبی بهت دست میده...
آره گرفتم جریانو :)
مرسی :)

S҉A҉H҉A҉R҉ ....
چقد باحاااال ولی من تا پارسااال خیلی دپ بودم نمیدونم چیشده انقد خودم خودمو تحویل میگیرم واااالا ادم یه بار بیشتر زندگی نمیکنه پس باید خوب زندگی کنیم امیدوارم شما همیشه پر از حس خوب باشی:)
مرسی سحر جان که سر زدی :)

ایشالا واسه همه :)
pariya ...
منم تازگی به خودم توجه میکنم روبراه تر شدم
توجه به خودت یعنی توجه به همه چی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حس خوب خودمون رو به همه بگیم تا همه هم بدونن شاید حس خوب ما رویایی برای دیگران باشد
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan