حس خوب - حس خوب منو تو ...

حس خوب خودمون رو به همه بگیم تا همه هم بدونن شاید حس خوب ما رویایی برای دیگران باشد

حس خوب 15

  • ۲۰:۵۴

اهای تموم زندگیم

بی تو ...

نه سنگی تکان خورد

نه آسمان به زمین آمد

نه من مردم

نه هیچ اتفاق بدی افتاد

فقط من دلتنگت شدم و کسی دیگر جای گزین تو من همین :)

حس خوبی داشته باشین

S҉A҉H҉A҉R҉ ....
همچنین:)
(^_^)hafez (^_^)
0_0
Suzume Sama
چه خوب این متن:)
PARiYA ....
من که فعلا بی حسم
فرشته ...
خیلی عالی بود
طاهاعیان خوشمزه :)
:)
قشنگ بود
سعیمونو می کنیم
باید به بقیه بگی حس خوبمونو به هم نزنن :)))
.....Arefeh .....
شما هم حس خوبی داشته باشی :) 
Bi Khab
عجب رسمیست
شاهین ام
زیبا بود متن
آقای سین
فک نمی کنم کس دیگه ای جانشین بشه به همین راحتی
yasi adkd
قشنگ بود :)
bahar ...
اهای تموم زندگیم بی تو تموم زندگیم بن اولو خوندم فک کردم اینو میخواین بگین
رفیق خاموش
مثل اینکه بی تموم زندگیتون همچنان حس خوب رو حفظ کردین :)
نفس ..
خیلی عالی بود


نفس ..
 عالی بود
من دلم پاکه ...
دمت گرم عاالی بید 😉👍
reza majdi
تشکر +++
yasiii hk
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حس خوب خودمون رو به همه بگیم تا همه هم بدونن شاید حس خوب ما رویایی برای دیگران باشد
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan