حس خوب - حس خوب منو تو ...

حس خوب خودمون رو به همه بگیم تا همه هم بدونن شاید حس خوب ما رویایی برای دیگران باشد

حس خوب 13

  • ۱۸:۳۳

بزن بارون // ببار آروم

بروی پلکای خستم...

بزن بارون // تو میدونی

هنوزم یاد اون هستم ...

با اینکه رفت و پژمردم

هزار بار از غمش مردم

ولی بازم دوسش دارم

فکرش تنها نمیزارم

بزن بارون // ببار آروم

به روی پلکای خستم...

👈 دانلود 👉

حس خوبی داشته باشید :)

S҉A҉H҉A҉R҉ ....
آهنگشو دارم عاولیه :)
دوسش دارم :)

حس خوبی داره :)
خانوم کلیستو
:)
ممنون
:)

خواهش :)
pariya ...
آهنگش قشنگه
همیشه گوش میدم اینارو :)
رفیق خاموش
 تشکر :)
خواهش :)
✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
خیلی قشنگه :)
ممنونم :)
محمد رضا
دنبالت میکنم
فدات :)
bahar ...
(: عالی
:)
چاکرم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حس خوب خودمون رو به همه بگیم تا همه هم بدونن شاید حس خوب ما رویایی برای دیگران باشد
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan